tiistai 10. syyskuuta 2019

Blogin uusi alku

Koska kaikki kuningasideani (ja ei niin kuningasideat) syntyvät yleensä sekunneissa aamukahvia juodessani, mikäs sen luontevampi blogin otsikko kuin "Aamukahvilla".

Aloittelin blogia jo pari vuotta sitten, mutta kaiken kiireen keskellä päivittäminen on jäänyt. Päätin nyt aloittaa puhtaalta pöydältä.

Muutama sana alkuun minusta itsestäni.


Reilut kaksi vuotta sitten olin valmis heittämään hanskat tiskiin haaveideni kanssa. Olen opiskellut markkinointia, olen taustoiltani pörssiyhtiön controller, hoitanut pitkään lapsia kotona. Tuon ajan opiskelin sisustussuunnittelua ja eri ohjelmistoja, ompelin, tein käsitöitä ja taiteita, kirjoitin blogia.
Jokaisen tekemäni työn kohdalla tein laskelmia voisiko siitä saada riittävän kannattavan tuotteen rakennettua. Olin päättänyt että minulla on tälle maailmalle jotain muutakin annettavaa kuin loistavat excel-taitoni.
Syntyi Laura H. En edelleenkään tiennyt mitä Laura H. tulee tekemään, ehkä sisustussuunnittelua. Perustin kuitenkin facebook-sivut, ja koska muutama taulu oli valmiina, päätin laittaa ne myyntiin. Ensimmäistä kertaa elämässäni.
Tuosta hetkestä olen tehnyt taidetta täysipäiväisesti. Tie ei ole helppo, ja taloudellisesti kannattavan bisneksen rakentaminen on tällä(kin) alalla haastavaa. Jatkuvasti tulee kuitenkin uusia mahdollisuuksia ja ajatuksia eteen, ja usko on edelleen vahva. Ja nautin jokaisesta päivästä.

Moision taidekartano, syysnäyttelyn avajaiset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Taulut osana stailausta

Yhdistän tähän juttuun pari erityyppistä stailausprojektia. Toisessa tauluni saivat olla osana Kuopiolaisen Sisustuskorjaamon stailausta. ...